Home > Automotive > D15B(AT)→D15B(MT)→B16A→B16A→???

D15B(AT)→D15B(MT)→B16A→B16A→???


実は1カ月ほど前にEKをエンジンブローさせてしまいまして、16日に修理から帰ってきました。
B16AからB16Aに載せ換えです。
前のエンジンはEG6の初期の初期のエンジンだったんですごく回る良いエンジンで、前オーナーもポート研磨やら何やかんや、やってたみたいんですが、今回の載せ換えでノーマルになりました。
ノーマルと言うかほぼノーマルですね。
インテRのカムにビッグスロットル、MDI、LSD、強化クラッチ位だったかな?
ついでにワイヤータックもしかったんですけど、エンジンルームの綺麗さでは敵わない人たちが周りにいっぱいいるのでやめましたw
anyway!
直ってよかった!

Categories: Automotive
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s